Keep calm

Hej fina ni!
Idag har jag inte skrivit annat än kärleksförklaringar till alla! Haha. Inatt sov jag som en prinsessa. Jag var helt slut igår kväll så jag somnade som en stock (när vi väl fått anton att somna om vid tolv). Jag sov så bra att jag vaknade med världens ryck när klockan ringde klockan nio hihi. Helt okej!
 
Annars har jag bara jobbat från klockan ett idag med. Jag slutar inte förrän klockan tio ikväll och kan ju säga redan nu att den här dagen går i snigelfart. Den verkligen släpar sig framåt. Det känns som att jag redan har varit här i en evighet men inte sjutton får jag sluta för det haha! Det är helt galet. Men imorgon är jag ledig, thank you lord! Men nu skall jag fortsätta här, ha en fin söndagskväll. Smell you later gullgrisar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback