Cold days

Cold
 
Godkväll kära ni! Var det möjligtvis någon mer än jag och Robin som var ute innan sjusnåret i morse? Jesus vad kallt det var. Endast två grader! Jag höll ju på att hoppa ur skinnet. Vi fick till och med skrapa rutan liksom. & egentligen är det inget fel med det, för jag  ä l s k a r  hösten och kylan. Däremot blev jag så himla paff! Jag antar att det bara kommer bli kallare och kallare nu?
 
I vilket fall som helst så sitter jag på jobbet och tar det lugnt. Det ringer på som tusan men jag orkar verkligen inte stressa. Jag slutar inte förrän tio och kommer hem mitt i natten. Då är det bara att stiga upp igen för klockan ringer tidigt imorgon igen haha. K i l l m e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback