Världen är liten

Alltså vilken dag!
Först så har jag jobbat med Åsa, min älskling. Vi fick pratat av oss lite om gårdagen och jag fick äntligen kramat om henne ordentligt. 
 
Sedan har jag lärt känna en ny person på jobbet. Emelie. Världen är så fantastiskt liten så det är nästan löjligt. Hon kommer från Alingsås, jag har en före detta pojkvän (vi var ihop 2008) som bor i Alingsås, hennes bästavän har jag träffat vid flera tillfällen och alla som jag någonsin har träffat i princip, känner Emelie. Hur är det ens möjligt? Dessutom går hon i skolan nu med en utav mina barndomsvänner. Honom har jag inte träffat på säkert 15 år! Minst. Alltså ja, det är helt sjukt. Så vi har antagligen träffats under tiden som jag var tillsammans med Gustav. GALET. Jaja, sånt är häftigt! 
 
Nu sitter jag på tåget på väg hem och längtar efter att få gå och lägga mig. Är supertrött!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback