En hemsk morgon

Hej vänner!
Egentligen så började det väl redan igårkväll haha. Vi gick i vanlig ordning och la Anton kring sjutiden, jag lägger mig i sängen och Robin tittar på TV. Tjugo minuter senare kommer en HELNÖJD Anton ut ifrån sovrummet med armarna fulla av bilar. Eeeeeh, jahaja. Vi lägger om honom men han kommer ut igen efter ca tio minuter igen. Jag kan väl säga att han inte somnade förrän klockan var halv tio!! 

Själv kunde jag inte somna förrän klockan var två inatt. & fem i morse valde Anton att stiga upp igen. Så tre timmars sömn och jag kände mig alldeles vimmelkantig. Jag blev så sanslöst illamående och det kändes precis som att jag fick något blodtrycksfall eller sockerfall. Jag var helt säker på att jag skulle kräkas och satt bänkad inne på toaletten. Direkt efter att Robin och Anton åkt hemifrån så tvärdäckade jag i sängen och sov till tolv. Puh. Så nu är jag halvt vaken men skulle kunna sova bra mer...


En mini Anton två dagar gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback