Idag är det bara att vila

Hej vänner!
Idag är jag helt slut. Det var väldigt intensivt igår kände jag, att ha Anton hemma och sen gå på kalas! Det tog på mina krafter kan jag tala om. 

Det blev inte direkt bättre av att lilleman ville gå upp redan vid halv sju! Jag höll på att dö. Robin bar in honom till oss och där låg han tyst i ungefär en halvtimme. Sedan var det fullt ös! Vid åtta försökte jag sova lite till, men det gick inte med vilden där ute. Så nu har jag precis lagt världens tröttaste unge för lite middagsvila! Hihi. Mamman passar på hon med. Pappan är nämligen iväg och hjälper Antons morfar med att byta däck på bilarna.


Såhär fin var Anton igår på kalaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback