Jersey boys

Alltså wow. Jag är så jävla glad att jag trotsade min ögoninflammation och åkte  in till stan med Elain. Robin vann för några veckor sedan två biljetter till Jersey boys hos Mix megapol, men kände väl inte att han var supersugen på att gå. Så jag bjöd med Elain som tack för all hjälp vi får med Anton. 
Vi startade vid en restaurang mitt emot Scandinavium, men nu minns jag inte namnet, och godegud vad gott det var!


Sedan var det dags för Jersey boys på Gothia theatre och ja. Jag vet inte ens med ord hur jag skall kunna beskriva vilka jävla talanger som stod på scen. Jag är så sanslöst imponerad och jag skulle rekommendera ALLA som frågar att gå och se med egna ögon. Eller snarare lyssna med sina egna öron. Jag känner mig helt stum. Jag hade utan problem sett showen igen, alla dagar i veckan! Musiken, dansen, historien. Ja, den får verkligen högsta betyg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback