En betydligt bättre dag!

Hej kära ni!
Hur mår ni? Idag har jag haft en mycket mycket bättre dag än igår. Jag vaknade på mycket bättre humör TROTS att Anton valde att vakna klockan fyra. Jag halvsov i soffan medan han tittade på barnprogram. Helt okej! Robin är mycket bättre idag och vi har till och med fått röja lite här hemma.

Sedan bjöd jag hit Robins föräldrar och vi har spenderat dagen utomhus. Det har varit strålande solsken och supervarmt! Vi har fikat, ätit god middag och efterrätt.

Imorgon skall jag ha min testkörning med Anki på trafikskolan, för att se vad hon tycker att vi skall slipa på och förbättra. Sedan är det ca 2 veckor kvar till min uppkörning! Jag dör. Så himla spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback