JAG kan faktiskt köra bil

Hej vänner!
Ny vecka och nya tag. Den började med ett besök hos BVC med Simon som nu väger över fem kilo! Min dunderklump. Han fick beröm över hur stark han var i nacken och hur mycket han log hela tiden. Tänk vad det värmer i mammahjärtat!

Sedan var det dags för körlektion i Lindome igen. & idag kändes det verkligen annorlunda. För första gången så kände jag att JAG faktiskt kan köra bil. Inte den här osäkerheten på ifall man gör rätt utan att växla var naturligt och jag kunde fokusera på allt annat helt enkelt! Det kändes kalasbra. Så nu är det lektion imorgon bitti igen!

Igår fick vi äntligen upp lite hyllor och tavlor i Antons rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback