Lindome trafikskola

Godmorgon kompisar!
Igår hade jag en testkörning på Lindome trafikskola för att se på ett ungefär vad jag kan och inte, i och med att planen nu är att ta en intensivkurs. Jag behöver verkligen det där körkortet nu! Så ja, vi startade lite lätt på en parkering men kom snabbt ut på vägarna. Det kändes bra både från min sida och från lärarens! Så vi bokade in dubbellektioner varje dag från och med torsdag. Jag är så exalterad! Håll era tummar för mig nu.

Mer än så gjorde vi inte igår. Vi stannade på Maxi på vägen hem för att handla lite och sedan sov jag och Simon en stund på dagen när Anton hade sin vila.

Idag har vi inga direkta planer alls. Jag skall försöka tvätta och även hjälpa till att måla lite fönster nere hos pappa och Bettan. Just nu är hela familjen vaken utom Simon, han har liksom inte vaknat än haha. Min lilla sjusovare! Men nu ska jag sova en stund med igen, Anton vaknade fem i morse! Hua.

Alltså kolla in Svea haha, så lik sin bror! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback