Testkörning

Hello you!
Klockan elva idag hade jag min testkörning med Anki. Det gick både bra och dåligt! Eller kanske inte dåligt, det var ju ny bil och lite annat som spelade in men jag tycker ändå att det gick. Som hon säger, det är ingen idé att haka upp sig på det som inte gick bra utan blicka framåt och gör om gör rätt. Bara för att en sak gick lite dåligt så blir man inte kuggad liksom!

Det jag ska träna på nu:
-placera mig bättre när jag ska parkera.
-visa extra tydligt när det är högerregeln att jag kommer väja.
-inte sänka hastigheten för tidigt på motorvägen innan avfarten.
-tänka lite mer på döda vinkeln.
-lite mer flyt innan cirkulationsplatser, inte sakta ner för mycket om det är fritt fram.

Så det känns ändå helt okej! Nu är det två veckor ungefär till min uppkörning. Så himla spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback