Godmorgon

Godmorgon finisar!
Jag ville gråta i morses när klockan ringde. Hade jag ens fått sova någonting? Precis så kändes det. Dessutom hade jag absolut ingen tid att snooza över huvud taget då jag ställde klockan på senaste tiden direkt haha. Jag somnade runt tolv och klockan ringde igen 05:45. Ja, ni förstår ju. Jag ville som sagt gråta. Jag kände mig alldeles förvirrad och helt förstörd.
 
Idag är Anton hemma med Robin. Anton har haft feber från och till sedan i förrgår och jag själv tror att det beror på tänder. Men man ser direkt på Anton när han inte är bra, han blir alldeles röd runt ögonen och om nätterna behöver han febernedsättande. Stackars lilla hjärtat! Låt den dumma tanden komma fram snart. I vilket fall så blir han hemma idag för lite pappamys.
 
Själv skall jag dricka så mycket kaffe jag bara kan och försöka hålla mig vaken. Jag blev skickad till City idag med så vi lär ju ha att göra! Sedan slutar jag halv fyra och åker då direkt hem till mina killar ♥
 
coffee, pink, and quotes-bild
Bild lånad från Weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback