Godmorgon

Godmorgon vänner!
Idag börjar jag jobba först klockan ett, men skall hem till svärmor innan och äta lunch tillsammans med min lilla pojk. Gud så jag saknar honom! Så det blir lite kvalitetstid innan jag måste åka till jobbet helt enkelt. Sedan är jag ledig torsdag och fredag och skall då bara mysa med lillhjärtat.

För er som undrar så har jag haft ett riktigt dåligt schema denna perioden. Jag har jobbat så sent att vi inte har kunnat lösa hämtning för Anton. Så denna veckan har han sovit hos farmor sön-idag. I tisdags åt dom lunch med pappa Robin och idag blir det lunch med mig hihi. Mitt lilla troll! 


Jag bad Robin köpa mjölk igår. Snacka om att verkligen köpa mjölk haha! Jag fick en chock när jag öppnade kylen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback