Sämsta avslutet på dagen

Alltså.
Inte nog med att jag jobbar till tio. Jag skyndar mig för att hinna med tåget som går 22:15. Jag är ändå på Centralstationen i god tid, kollar upp var tåget skall gå någonstans och väntar. Tåget kommer inte. Jag väntar lite till. Jaja tåget är säkert bara sent. Det kommer in 22:20 och jag tänker att bra, men då åker tåget direkt. Har vi åkt någonstans? Verkligen inte. Tåget verkar gå nu 22:45 istället och vet ni vad? Då går det ingen buss hem. Perfekt va? Så nu fick jag tvinga upp stackars pappa som får hämta mig i Kungsbacka. Jag skäms! 

Jag HATAR VÄSTTRAFIK. Inte fan får man någon information, det står ingenting om inställt tåg eller något. Dessutom sitter det ett fyllo precis i närheten som dessutom ordningsvakterna hämtade av när tåget kom in. Jag blir galen. Jag orkar inte. Tack västtrafik för att du förstör mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback