Ut ur dimman

Godmorgon kära ni!
Hur har ni det? Idag började jag och Sara jobba halv sju. Så vi åkte hemifrån redan kvart i sex, vilket innebar att jag gick upp när klockan var tjugo över fem! Hua. Verkligen döden. Jag vet inte vad som har hänt med mig, men den där tröttheten som aldrig försvann i början av graviditeten, har helt plötsligt blivit tusen gånger värre! Jag kan lägga mig hur tidigt som helst och ändå vara tröttare än någonsin. Jaja, vilka problem alltså haha.
 
I vilket fall som helst, Sara blev skickad till City idag så jag är all alone fram till halv elva när Catharina kommer. Då blir livet helt plötsligt lite bättre igen hehe. Men jag och Sara som var så nöjda över att vi hade två pass ihop denna veckan! Tji fick vi. Men nu skall jag fortsätta med jobbet, ha en fin dag så hörs vi lite senare.
 
best friends, funny, and school-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback