Annars då?

Godkväll på er fina ni!
Idag har jag varit på stationen hela dagen, mycket mycket trevligt skall jag få be att tala om. Grymma kollegor att jobba med idag och nästan ingenting att göra. Så en hel del tjöt och extremt mycket skratt! Jag kommer verkligen sakna att vara på stationen, nu har jag bara två pass kvar. Hua!

Just nu ligger jag i sängen och skulle kunna somna på två röda. Jag är helt sanslöst trött. Min gravidtrötthet hann liksom inte försvinna förrän den slog mig med storm igen. Jag är så trött om kvällarna nu att jag lägger mig innan nio varje dag. Helt galet!

Imorgon skall vi börja renovera i Antons rum. Måla väggar och tapetsera. Det kommer bli såååååå fint!


Favorit i repris. Två av mina favoritkillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback