Denna smärta

Alltså. Idag har jag riktigt ont. Det sitter precis vid höger ljumske/blygdbenet. Jag haltar när jag går på grund av smärtan, satan alltså. Jag skulle lägga mig i sängen på sidan men kunde inte ens lyfta upp benet! Vad ska man göra? Just nu känns det precis som när jag var gravid med Anton sista veckan, när det känns i hela bäckenet. Hur kommer det då att bli sen?! Jag fasar för det just nu... Eller kan det vara något annat? Det gör i alla fall så ont att jag aldrig mer vill resa mig ifrån sängen igen!




Kommentarer
» Paulina Holmberg

Åh fy, har tyvärr inga tips, men hoppas det går över :/

Svar: Ja det är verkligen tråkigt, men tack för kommentaren :)
Emma Johansson

2016-01-16 // 12:30:28
URL: http://paulinaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback