Mera snö

Hej vänner! Är allt bra?
Jag orkade verkligen inte blogga igår. Jag fick helt enkelt inte tiden att räcka till. Jag spenderade mestadels av dagen med att underhålla och leka med Anton, samtidigt som jag tog tag i att vika en hel dröse med tvätt. Om det är något jag avskyr här i världen så är det att vika tvätt haha. Men nu fick jag börjat i alla fall!

Dessutom åkte jag med pappa och Elisabeth för att handla på kungsmässan. Kylskåpet har ekat tomt bra länge nu och vi saknade i princip allt hemma. Så nu är förråden påfyllda igen och det känns bra. Men nu skall jag börja logga in mig på jobbet, om tjugo minuter börjar jag. Förresten, MER SNÖ?! Jisses.


Såhär ser det ut varje gång när vi har handlat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback