Ny jobbdag

Hej vänner!
Igårkväll när jag lade mig i sängen så somnade jag ta mej tusan på två röda. Jag var så satans trött och jag sov som en stock tills jag vaknade med ett ryck vid fyratiden haha. Jag kände mig då lagom förvirrad och fick gå upp och ta mig en smörgås. Det kurrade rejält i magen. Jag tror att bebis håller på att hamstrar lite nu för jag är verkligen konstant hungrig hela tiden!
 
Nu sitter jag i vilket fall som helst på jobbet igen och det är mycket mer att göra idag än vad det var igår. Igår fick jag jobba tillsammans med Åsa och Catharina och det var supermysigt. Idag känner jag mig helt all alone, det finns knappt någon jag känner som jobbar idag. Eller känner och känner, ingen som jag UMGÅS med rättare sagt. Men det löser sig såklart. Nu är det lunch om ca en timme och då skall jag slänga i mig någon pastavariant som jag köpte på 7eleven. Hoppas det är gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback