Rengöring för fullt

Hej vänner!
Jag har fått sovit hela natten och jisses så bra det kändes! Förutom att jag sovit så tungt att jag nästan fått nackspärr haha. Jag skulle behöva en rejäl massage helt enkelt.

Anton är pigg som en mört och jag känner mig också mycket mycket bättre. Jag har varit symptomfri nu i över ett dygn och jag är så himla nöjd! Så idag har jag passat på att slänga in alla handdukar som varit med under sjukistiden i tvätten, inklusive Antons snutte (tur man har många). Dessutom har jag gjort rent i köket med massa rengöring så nu luktar det klorin och friskt! Toan skrubbade jag sönder igår. 

Den enda nu som fortfarande är hängig är Robin. Men förhoppningsvis så tillfrisknar han snart med. Så idag är vi bara hemma och är. Det känns som att många av mina bekanta är magsjuka just nu, så smittan är väl i full gång. Krya på er alla!


Blåbärsmustasch på lilleman hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback