Renovering

Hej vänner!
Puh. Nu värker ryggen rejält kan jag tala om. Jag har skrapat bort så mycket jag bara kan av bården som suttit i Antons rum, slipat över och nu även målat första lagret på två väggar. Vid tre kan jag börja måla första väggen igen. Jag hade en vision av att vi kunnat tapetsera idag med, men det kommer vi antagligen inte att hinna med. Så det får bli imorgon förmiddag istället! 

Imorgon på eftermiddagen så skall jag dessutom på bio med mina girls! Vi har inte setts på så otroligt lång tid så det skall bli mysigt att prata av sig och göra något skoj ihop hihi.


Den här färgen är det på väggarna för tillfället i Antons rum. Det kommer bli en enorm skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback