Sjukstuga

Ja, ni läste ju rubriken. Det var nog ingen åksjuka trots allt.
Just nu har vi sjukstuga hemma, både Robin och Anton ligger hemma med magsjuka! Jag dör. Än så länge så är det bara jag *peppar peppar* som inte har drabbats. Nu har dom inte kräkts överdrivet mycket, men för mig är magsjuka döden. Jag vill verkligen inte! Jag kommer avlida om jag blir smittad.
 
Igår slängde jag i mig tio stycken vita pepparkorn, husmorstips för att inte bli smittad med magsjuka. Dessutom tvättar jag händerna konstant och spritar dom. ALLTSÅ SNÄLLA GUD, ge mig ingen magsjuka. Bara jag hör ordet magsjuka så mår jag illa. Usch! Men nu hoppas vi att det går över snart. Tydligen så har Antons dagmamma och legat hemma idag med magsjuka så det borde ha kommit därifrån. Men nu får alla bli friska så att vi kan återgå till vardagen igen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback