Vilken måndag

Hej vänner!
Tack gode gud så sov Anton hela natten tills det var dags att gå upp i morse. I och med att både jag och Robin jobbar, och dagmamman är ledig, så spenderar Anton dagen hemma hos sin farmor. För Antons del gör det absolut inget för han äääälskar att vara där. 
 
Nu till min måndag.
Jag och Sara upptäckte precis att vi har bokat HELT JÄVLA FEL i vårat jobbschema. Vi brukar jobba jämna veckor på helgen, men vecka 53 och vecka 1 har ju båda varit ojämna. Så egentligen skulle vi kunnat vara lediga två helger i rad. Men nu istället på grund av våran miss så jobbar vi fel helger hela denna perioden och måste jobba två helger i rad vid övergången till nästa schema istället. Så himla tråkigt! Haha. Alltså jag sitter ju bara och skrattar för vad ska man göra? Gjort är ju gjort. Men lite tröligt är det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback