Virrig morgon

Hej läsisar!
Vilken virrig morgon haha. Eller natt. Ja, välj ni! Jag hade velat skriva att jag har sovit som en stock, men vid strax efter ett inatt så vaknade Anton och skulle under inga omständigheter somna om. Så jag var vaken med lilleman fram till halv tre inatt. Puh! Jäkla unge alltså.

I morse betalade jag alla räkningar, vilket var extremt dyrt denna månad, men det får funka. Jag hittad även en avi som skulle hämtas ut senast idag på Ica. Paniken som uppstår. Jag och Elisabeth försökte hysteriskt få igång hennes bil men det gick inte som planerat. Så jag tog bussen bort till Ica och hämtade ut paketet. Lämnade precis av det till Lisette i Lindome i förbifarten haha, och nu är jag snart framme i Göteborg! Så det blir att springa till jobbet med min fina foglossning. Ha en fin dag!


Dansken väntade på att få smaka på frukosten förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback