Äntligen lite värme!

Hej vänner!
Hur har ni det? Igår gjorde vi inte mycket här hemma. Robin fick åka hem från jobbet mitt på dagen då även han har blivit sjuk nu. Annars gjorde vi inte mycket alls! Bara myste och lekte tillsammans.

Idag har äntligen värmen kommit tillbaka! Ingen är mer nöjd än jag. Så jag tog fram skurborstarna och började tokstäda balkongen som inte tvättades förra sommaren. Jag vet inte hur många gånger jag fick byta vattnet. Jag vet heller inte hur många gånger jag påpekade för min hörselskadade son att INTE leka på det blöta, men trots det for han i backen flera gånger för får man inte gå där så skall man absolut SPRINGA istället. Så det har varit mycket gråt idag och mycket tröstande och nya gråa hårstrån.

Simon har haft det extremt jobbigt idag med värmen, han har fått vara nakenfis i princip hela dagen men trots detta varit stekhet. Jag har försökt svalka honom med handdukar och bad men han har varit helt otröstlig. Så det har varit riktigt svettigt för oss alla, puh. Men nu tar jag faktiskt och försöker sova lite, båda ungarna har redan somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback