BVC besök

Hej vänner!
Igår åkte Robin och köpte hem lite ersättning för mina bröst höll på att dö av allt sugande, plus att lilleman var så jäkla missnöjd precis hela dagen. Och vad hände? Jo han tvärsomnade och var helnöjd. Han sov från halv sju till halv två på natten! & då hade han knappt sovit någonting på hela dagen mer än korta korta stunder. Så jag tvärsomnade när klockan var nio, med kläder och allt på och vaknade en gång när Robin gick och la sig men bara knappt hihi. Sedan efter lite mjölk och ersättning så somnade lilleman om igen efter en liten stund! Jag är så nöjd.

Idag var vi i vilket fall på BVC vid elva. & som jag misstänkte så har Simon knappt gått upp någonting i vikt alls på en vecka och det beror ju säkert på då att han inte får tillräckligt med näring och mat. Så nu blir det att varva lite ersättning åt honom så kanske vi alla kan få lite lugn och ro igen!

Haha mina gulliga barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback