En dag i solen

HEJ KOMPISAR!
Hur har ni det? Har ni varit ute och njutit i solen? Det har vi!

Vid sju var Anton så trött så jag gick in och la honom i sin säng, la mig själv på hans soffa bredvid sängen och skulle bara blunda tills han somnade. Haha, Robin kom in vid åtta och undrade vart jag tagit vägen. Sedan sov jag från åtta till halv elva och därefter har vi varit ute i trädgården precis hela dagen.

Thereses föräldrar var hitbjudna på lunch/middag klockan ett så vi har haft en väldigt trevlig för och eftermiddag. Tobias grillade och började förbereda maten på grillen redan igårkväll. Så ja, det var kalasgott! Pulled pork, grillade kycklingvingar, grillade blomkål och vitkål samt potatis och sås till! Alltså mums.

Nu har jag precis dragit ett lager till med olja på balkongen och skall planera lite i min kalender, ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback