En riktig katastrof till natt

Godmorgon vänner!
Igår hade vi en supermysig dag tillsammans med Therese. Vi var bara hemma och busade och myste medan vi väntade på att Tobias skulle sluta jobbet!
Dom sov nämligen nere hos pappa och Elisabeth natten till igår.

På kvällen var Anton så sanslöst trött så vi fick lägga honom redan 18:20 för han höll på att somna sittandes. Jag kan tala om att det inte tog många sekunder för honom att somna. Däremot vaknade han igen vid halv elva och VÄGRADE somna om. Så till slut bäddade jag ner oss i bäddsoffan i hans rum och runt tvåtiden somnade han äntligen. Däremot vaknade han igen vid halv sex så här sitter vi och tittar på tv. Jag är så trött så jag hade kunnat kräkas. Men snart skall jag väcka Robin och få lite avlösning, det behövs om man säger så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback