En riktig skitmorgon helt enkelt

Godmorgon!
Idag är Robin tillbaka på jobbet efter 4 veckor hemma. Vi valde att han skulle ta ut föräldradagar för Anton en vecka innan beräknat och veckan efter, i och med att vi inte visste när Simon skulle födas. Sedan hade han sina 10 första dagar att ta ut, så det blev verkligen grymt tajmat allting!

Men idag är jag som sagt själv. Vi har sovit helt okej inatt allihopa. Jag lade mig med Simon vid halv tio och han sov till två ungefär för att vilja ha lite mat och sedan somna om igen. Halv sex vaknade Anton och då satte vi oss i soffan till Robin vaknade 30 minuter senare och så installerade vi oss i sängen till halv nio. Jag halvslumrade, Anton tittade på tv och Simon sov.

Men sedan till det skitroliga! Anton körde en baj som spred sig precis överallt på honom, ryggen och benen och ja, det har inte hänt på såååååå lång tid. Klart det skall hända idag när man är lite halvnervös över att vara helt ensam en hel dag! Så han fick slängas in i duschen och som tur var så sov Simon under hela bajkalset haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback