En riktigt kämpig dag

Hej vänner!
Igår natt var verkligen fruktansvärd. Anton vaknade halv ett och somnade inte om förrän klockan var fyra... Han vaknade så fort jag fått honom att somna och letade efter mig. Så till slut drog jag ut bäddsoffan i hans rum och la oss båda där så att vi skulle få någon slags sömn!

Tidigt på morgonen åkte robin iväg för att ta danmarksbåten med sina vänner. Så han var borta hela för och eftermiddagen!
Under tiden kom Sara hit vid halv ett och bebisgosade och lekte med Anton. Vid halv tre åkte hon för att hämta killarna och de köpte med pizza. Patrik gick bananas med Anton och lekte och busade så jag var osäker på vem som var tröttast i slutet haha. Anton kan dessutom inte säga Patrik utan det låter som "tråkig", vi skrattade så vi grät!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback