Flera måsten avbockade

Hej vänner!
Det känns äntligen som att jag börjar landa lite i det här med att vara tvåbarnsmamma. Åtminstone lite. Idag har varit en helt okej dag, jag går självfallet runt och känner mig som en zombie, och att få ungarna att somna samtidigt är ju ett projekt i sig, men idag har jag ändå kunnat hantera alla situationer med både Anton och Simon tillsammans! Så idag ger vi ett plus.

Dessutom har jag hunnit med en hel del saker. Tvättat och plockat, städat i sovrummet och burit in spjälsängen. Dopinbjudningarna har kommit och även en dröse med kort som jag framkallat. Dessutom en stor leverans med mat ifrån mathem! Så jag är nöjd. Men nu är jag så trött att jag knappt orkar titta på telefonen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback