Godmorgon i stugan

Godmorgon fina ni!
Hur har ni det? Inatt har Simon sovit sin allra första "hela natt" om man kan kalla det så? Han sov mellan 21:00 igårkväll fram till 04:30 i morse. Helt okej! Dock vaknade Anton vid halv fyra och ville inte alls sova mer. Tack gode Gud så somnade han och Simon med mig i sängen igen vid sextiden. Så nu sitter jag och skall dricka första koppen med kaffe! Måste verkligen tanka lite mer energi känner jag.

Igårnatt var en katastrof rent ut sagt! Anton vaknade vid två och jag fick honom inte att somna om förrän vid sju, i typ två timmar. Sedan ville Elain låna lillprinsen så att jag och Simon kunde få vila lite. Därav den dåliga uppdateringen igår! Jag var verkligen helt slut.

Hoppas ni får en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback