Migränanfall

Hej vänner.
Förlåt för den dåliga uppdateringen. Sen i lördags har jag haft det svåraste migränanfallet jag någonsin haft. Trots värktabletter och annat så blev det bara värre och värre. Hela måndagen kunde jag knappt stå eller gå och på kvällen fick Robin köra in mig till akuten för jag bara grät av smärta. De testade lite olika mediciner men inget fungerade, så jag fick med två panocod hem. Men det hjälpte inte heller. Jag vaknade upp precis lika dålig efter få timmars sömn.

Sedan kom min svärmor hit med eeze och efter några timmar kunde jag åtminstone gå upp och leva. Som natt och dag! Men jag har fortfarande lite huvudvärk som sitter i och jag måste fortfarande ta vanliga tabletter för att bli av med det. Jag fattar inget! Detta är helt klart det värsta och längsta anfallet jag någonsin varit med om. Helt fruktansvärt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback