Potträning

Hej vänner!
Vilken natt vi haft. Anton vaknade halv två och somnade inte om förrän halv fem igen. Puh! Jag var så trött att jag nästan somnade mot hans säng med huvudet.

Dagen har spenderats på kungsmässan och vi har köpt en hel dröse med kalsonger till Anton! Vi hade nu tänkt börja ordentligt med potträningen och försöka få Anton att bli av med blöjan. Vi tjuvstartade redan ikväll och han kissade för första gången på pottan och blev helt hysteriskt glad, vi med såklart! Haha. Han sprang genom hela huset och tjöt som en galning och skrek att han hade kissat på pottan. Men nu ska jag försöka få Simon att somna så att jag med kan få sova lite hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback