Besök hos mödravården x 2

Hej vänner!
Igår efter klockan tolv på natten så skulle jag fasta, dvs ingen mat, dryck eller något. Jag kan ju säga att paniken över att inte få dricka vatten på natten fick mig att bli hysterisk. Jag dricker ALLTID flera glas vatten på natten då jag blir så sanslöst torr i halsen och törstig. Men det fick funka. Så jag var hos mödravården kvart över åtta för att ta blodprov och skall nu tillbaka för ett ultraljud kvart i fyra. Vi skall kolla bebisens placering, då han fortfarande är väldigt rörlig i magen trots att huvudet ligger nedåt!

Så efter att vi kom hem så har jag hunnit sova och äta lite och bara ta det lugnt. Det är alldeles för varmt för att jag ens skall orka göra något, men nu skall vi strax bege oss igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback