Jag har byggt en bajsmaskin

Godmorgon vänner!
Igårkväll ville inte lilleman komma till ro riktigt. Både jag och Robin var pissetrötta och ville mer än gärna bara somna. Simon hade ont i magen och tyckte inte att det var allt för roligt helt enkelt. Under en timmes tid tror jag att jag bytte fem stycken bajsblöjor. Så fort jag hade bytt blöjan, lagt oss ner och Simon verkade ha kommit till ro, så hör jag världens kalasbaj. Sista gången tänkte jag att det här, det måste fan vara ett skämt haha. Det är på riktigt någon som driver med mig nu!

Till slut runt 01 somnade jag och liten och sedan var det bara att börja om igen när Anton kom inspringandes vid 05! Så idag är jag riktigt riktigt trött och seg. Det får bli många koppar med kaffe helt enkelt.


Min goa älskade lilla prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback