Snart två dygn

Godmorgon, eller skall man säga godnatt? Jag vet inte riktigt hihi. Jag är inne i BB bubblan som aldrig förr och bara njuter av våran lilla älskling. Han är så sanslöst snäll och gråter endast hittills om han blir riktigt riktigt hungrig. Vi har nog bestämt att den lilla skall heta Simon, ingenting annat passar och detta namnet kändes så himla rätt.

Så nu har vi precis haft en timmes amning här och innan dess sov vi mellan halv elva och halv tre!


Jag kan inte sluta fascineras utav lillebrors hår. Det är en sån otrolig skillnad på både färg men framförallt på längden! Hela Simon är betydligt mörkare än vad Anton var så jag kan helt enkelt inte sluta titta på honom haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback