Tuttungen

Hej vänner!
Jisses amalia vilken tuttunge jag har. Simon har verkligen ätit hela kvällen! Först hade han vansinnigt ont i magen, men när det väl gick över så skulle han äta konstant istället.

Anton somnade vid åtta tiden men vaknade igen runt nio. Då fick han äta lite chips med mig och Robin innan vi försökte lägga honom igen. Lagom till dess kom ju Simons magont och jag kan säga detta en gång. När Anton satt hos oss igen och hörde/såg Simon när han var helt hysterisk. När jag såg rädslan i Antons ögon och att han började gråta i ren panik, fyfan. Jag kände mig som världens sämsta någonsin. Nej jag vet att jag inte kan göra något åt det men det kändes verkligen förjäkligt i mitt mammabröst.

Nu sover i alla fall båda barnen och jag skall passa på jag med. Jag är verkligen helt mentalt utmattad just nu. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback