Solig dag

Vilket fantastiskt väder det är idag! Solen skiner för fullt och när jag går ut på balkongen så är det verkligen varmt och behagligt.

Jag har haft en riktigt tuff natt inatt. Jag har bara snurrat runt och runt och när klockan blev fyra så satte jag mig en stund framför tv:n istället! Sedan sov jag mellan fem och nio. 

Idag har jag lite smått försökt att tvätta för tvätthögen växer som ett jävla berg. Antons kläder börjar sina och lillebrors kläder måste börja tvättas. Tiden rusar ju nu och det är bara 12 veckor kvar tills det är dags. Harregud så jag längtar! Inte bara efter bebis utan även för att bli av med min värk. Men mest efter bebis såklart hihi.


Äntligen nere på åttiotalet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback