Två dagar kvar

Hej vänner!
Nu är det bara två dagar kvar på denna utbildningen. Tyvärr kan jag inte säga att den har varit allt för berikande, om jag skall vara helt ärlig så känns det som att vi bara har repeterat det vi egentligen redan kan. Imorgon skall vi befinna oss i tingsrätten hela dagen och på fredag blir det ett kunskapsprov på allt vi gått igenom dessa tio dagarna!

Idag är min rygg helt åt helvete. Jag får sammandragningar så fort jag rör mig, så jag bara räknar dagarna till nästa läkarbesök nu på tisdag. Tyvärr så tror jag att domen kommer att bli ganska hård för mig. Men det märker vi då! Men min rygg skulle verkligen behöva lite vila. 

Just nu ligger jag i sängen och käkar lite jordgubbar. Mathem var och lämnade lite mat förut, bland annat två lådor med jordgubbar. Så fantastiskt gott! Ha en fin kväll hjärtan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback