Bullbak och en låst skinka

Hej vänner!
Igårkväll så låste sig min högra skinka. Alltså, ischiasnerven antar jag som verkligen sabbar mitt liv just nu. Vissa vinklar kan jag inte stödja på benet alls! Fy. Så idag har jag inte sprungit runt och försökt städa, nej. Jag fick för mig att göra ett lass bullar istället! Stillasittande jobb liksom haha.

Så nu är andra plåten inne i ugnen och jag känner verkligen för att baka något mer men jag är redigt trött. Så det blir nog en tupplur snart när jag ätit lite sen lunch hihi.




Kommentarer
» Days by Johanna

mums så gott. men mindre kul med en låst skinka! :(

Svar: Ja dom blev riktigt goda! Haha nja min ischiasnerv är helt åt skogen just nu! Kram :)
Emma Johansson

2016-05-18 // 14:20:43
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback