En återhämtningsdag

Godkväll kära ni!
Äntligen börjar det bli lite svalt ute och det går faktiskt att vistas utomhus. Anton och Robin är inte hemma än så jag har bara tagit det lugnt hela dagen fram till nu. Försökt återhämta mig! Anton är verkligen inne i en tuff period nu vad gäller nattning och att sova om nätterna. Så jag är så tacksam över att ha fått vila idag!

Jag har tvättat lite och vilat därimellan, jag blir ju svettig bara jag tittar ut liksom. Imorgon blir det sjukgymnastik på sjukhuset i deras varmvattenbassäng på eftermiddagen men innan dess så får jag och Anton hitta på något stillsamt.


Sven och molly är löjligt nöjda över vaggan och sover gärna där hela dagarna och nätterna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback