En sjuk liten Anton

Hej vänner!
Idag var jag uppe hos sjukgymnasten klockan nio. Robin passade på att gå till vårdcentralen i och med Antons utslag. Jag ringde nämligen till BVC först men hon trodde inte på vattkoppor. Det gjorde däremot läkaren som tittade på honom. Han konstaterade även att Anton har öroninflammation på höger öra. & inte nog med detta så har han ju även dubbelsidig ögoninflammation. Så min lilla kille är verkligen inte frisk just nu, han är ganska hängig även om han försöker hålla tempot. Min älskade lilla unge, det gör så ont i mig när du är sjuk.


Igår var vi nere på 50 dagar kvar tills lillebror är beräknad. Wow!

Kommentarer
» Evanessè

Ja det är inte roligt med dessa kommentarer, speciellt inte när man som jag ligger över sf-måttet. Magen är verkligen gigantisk. Jag själv kommer verkligen tänka på att inte säga "är det dags snart" och liknande kommentarer till andra, det är verkligen jobbigt!

Svar: Samma här! Jag säger aldrig så till någon och jag frågar ALLTID innan jag pillar på någons mage. Har inte problem med det själv, men vet andra som tycker det är obehagligt. Så av ren princip frågar jag alltid!
Emma Johansson

2016-05-02 // 21:01:49
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback