En tidig morgon

Godmorgon vänner!
Antons förkylning är tillbaka igen, med dunder och brak. Redan igår tappade han rösten och andningen var helkass. Nästan lite krupp-läten igen! Snacka om en nervös morsa. Jag HATAR när han låter så, får bara flashback från då vi fick åka till akuten med honom, fy. I vilket fall.


Lilleman gjorde morgon redan klockan TRE inatt. Då hade jag sovit ca 2 timmar. Robin har även han fått tillbaka sin förkylning med dunder och brak, så han har snarkat som en riktig kung inatt.  Så jag har haft Anton från tre inatt till nu, nu är det äntligen min tur att få sova lite.  Jag var så lycklig för jag fick Anton att somna om vid halv fem! I 40 minuter. Jag slet nästan mitt hår när han kom invalsandes med sin låda med klossar. 


Nu har vi ätit frukost allesammans, nybakade bröd. Tar max en halvtimme från start tills man kan äta! Mums. Hur enkelt och gott som helst. MEN NU MINA DAMER, godnatt från tröttmössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback