En trött mamma

Vilken jäkla kontrast det varit mellan mina graviditeter. Verkligen när det gäller allt!
Inget illamående med Anton, konstant illamående med lillebror. Ingen foglossning med anton, tidig foglossning med anton. Ingen svullnad med anton, känslan av en sjöko med lillebror. Humöret var på topp med anton men nu känner jag mig bara arg och ledsen mest hela tiden. Med anton hade jag kunnat vara gravid för alltid, med lillebror känner jag mig mer än klar redan nu i vecka 34. 

Så ja, orken finns inte, jag känner mig som världens sämsta mamma och sambo, jag är helt klart färdig med att vara gravid nu. Hur får jag lättast ut den här bebisen? Blööööööö. 
/klagokärringen




Kommentarer
» Evanessè

Jag förstår precis, min kropp är färdig med graviditeten nu, jag har ingen ork kvar alls.

Svar: Visst är det hemskt att känna så. Man vill ju ha ork och vara glad men snart är det ju klart!
Emma Johansson

2016-05-09 // 21:26:10
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback