En tur till Ikea

Hej vänner!
Idag tyckte Anton att han skulle göra morgon redan klockan fyra. Glöm det sa jag till den lilla mannen & ledde tillbaka honom till hans egna säng. Sedan satt jag där i 1,5 timme medans han löjlade runt i sängen. Till slut somnade han och vaknade inte igen förrän halv åtta, då tog Robin över och jag fick sova vidare. 

Vid två tiden efter att Anton sovit middag bestämde vi oss för att åka till Ikea. Anton behövde verkligen en ny madrass till sin växasäng istället för den provisoriska vi haft som tillhör spjälsängen... Han fick dessutom en ny "vuxenkudde" istället för kudden till spjälsängen. Min stora kille! Men jisses vad det tog på ryggen och jag fick till och med lite molande värk framtill som höll i sig bra länge efteråt. Jag började nästan fundera på om det startat något!

Men nu verkar allt ha lugnat ner sig och jag skall under inga omständigheter åka till Ikea igen innan bebis är ute. Punkt!


Löjligt nöjd Anton som fick åka kundvagn med farbror Christoffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback