Halleluja

Godmorgon vänner!
Jag är så nöjd. När Anton kom in i sovrummet så var klockan HALV SEX! Inte fyra. Fatta hur nöjd man blir av att få sova till halv sex haha. Nä skämt å sido, jag hoppas att detta är ett steg i rätt riktning vad gäller sovandet.

Idag får dock Robin vara hemma och vabba i och med att Anton fortfarande är snorförkyld och jag kan inte bära alls idag. Jag har så sanslöst ont i fogarna, kan knappt sitta. & det beror säkert på att jag var på sjukgymnastik/vattengympa igår för första gången. Men jag kan inte ta hand om Anton idag, inte själv. Så ge mig lite mer styrka i ryggen idag tack, så att jag kan bli "mig själv" i den mån det går haha. Kram på er!


Stilen på denna grabben är fantastisk haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback