Helt slut

Godkväll kära ni!
Anton sover, Robin spelar och jag sitter och äter jordgubbar med lite vaniljglass till. Halsbrännan är på plats och godemingud så trött jag är! Jag är på riktigt helt slut och hade kunnat somna nu på direkten. Vilket jag faktiskt hade tänkt göra med efter att jag skrivit klart!


Imorgon skall jag bara ta det lugnt under dagen. Halv fem så skall jag och Robin gå på en frofylaxkurs för omföderskor. Den är två timmar lång istället för föräldragruppen som man går på under flera gånger. Den har vi ju redan varit på! Men jag vill fräscha upp minnet lite när det gäller andning och annat under förlossningen. Så det skall bli spännande! & Robin då? Inte lika entusiastisk haha. Men han får bara hänga med, han har liksom inget att säga till om! Håll tummarna att det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback