Tvättdag

Godmorgon och godmiddag!
Anton har av någon anledning börjat göra morgon klockan fem varje dag, trots att han la sig vid halv nio igår! Så jag går upp med honom tills det är dags för honom och Robin att åka. Då går jag och lägger mig igen! Idag vaknade jag inte förrän elva haha, hjälp. Men jag sover så sanslöst dåligt om nätterna nu så det behövs nog.

Än så länge har jag varit ute en snabbis med hundarna där nere, pappa och Elisabeth är på sjukhuset. Nu har jag hängt tvätt och slängt in en ny i maskinen. HUR KAN MAN HA SÅ MYCKET TVÄTT?! Den tar liksom aldrig slut. För att inte tala om all ren tvätt som måste vikas, hua.


En månad kvar nu! Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback