Varmare och varmare

Hej vänner!
Sorry för sent inlägg. Jag vaknade för att kissa inatt vid halv två och hade så himla svårt att somna om. Vid halv fyra kommer Anton inspringandes helt pigg och glad. Jag slet nästan mitt hår. Vid halv fem tror jag att han har somnat om igen men han kommer in igen vid halv sex. Alltså ingen sömn för mig. Så världens snällaste farmor fick låna sitt barnbarn idag och jag fick sova ut. Tack och lov!

Så nu försöker jag göra lite nytta här hemma. Det är så varmt att jag avlider men jag har lyckats plocka all disk, jag skall försöka tvätta lite lakan för alla lakan ligger i tvätten och jag svettas ju sönder varje natt. Så det behövs! Jag tänkte att nu med värmen så kan jag hänga ut allt så att det torkar snabbt.
Dessutom har jag lite smått börjat packa BB väskan nu, det som egentligen går att packa ner, kläder, filtar, amningsinlägg med mera. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback