Bedrövligt pinsamt

Hej finisar! Först och främst så måste jag säga sorry för den bedrövligt kassa uppdateringen. De två senaste veckorna har varit utan internet som ni kanske har märkt. Men vet ni vad? Igår var någon gubbe här och fixade i ordning internet och telefonin. Så, nu är jag tillbaka! Hihi. Äntligen va?
 
Idag har jag varit ledig och detsamma gäller för imorgon. Skönt som sjutton! Idag har Robin spelat match tillsammans med A-laget. Lindome spelade emot Skår och vann med 22-1. Hur pinsamt är det på en skala liksom? Haha. Otroligt bedrövligt. Men det var kul att äntligen få se hjärtat spela. Han är så himla duktig. Imorgon skall han spela match emot Guldheden med B-laget. Förhoppningsvis kan jag följa med och titta då också. Men nu måste jag sluta skriva. Ankan är här och vi tittar lite på TV tillsammans med pappa och Elisabeth. Hoppas ni får en fin lördagskväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback